Probabil ati observat ca multe agentii sau ministere isi schimba numele, chiar daca schimbari fundamentale in structura de lucru sau domeniul de activitate nu au loc. Asa ca se ia una bucata agentie, in cazul de fata Agentia de Administrare a Bunurilor Sechestrate si este rebotezata Agentia Nationala de Administrare a Bunurilor Indisponibilizate.
Veti spune cel mai probabil “Asa si ce? Se schimba un singur cuvant.Sa se numeasca cum vor ei, doar sa-si faca treaba”. Pai nu e chiar asa simplu. In primul rand, schimbarea denumirii implica in general un nou logo, logo care trebuie facut de cineva si in general pe bani multi. Schimbarea denumirii si a unui logo implica schimbarea afisajului in caz ca detine sedii. Schimbarea logo-ului si a numelui implica noi tipizate, pentru ca statul se descurca mai greu cu folosirea de headere in word. Schimbarea denumirii implica interventii pe site-ul agentiei, care se face din nou pe multi bani. Apoi se cheltuie bani pe diverse nimicuri personalizate.
Si uite asa se mai sparg niste bani aiurea din taxele si impozitele pe care cei mai multi dintre noi le platesc. Poate va fi totul la super pret, ca tot se apropie Black Friday.