0

Cand un Media Account Manager te lasa fara cuvinte

Nu voi spune niciodata ca sunt specialist in promovarea unor companii, pentru ca nu sunt. Nu voi spune niciodata ca sunt al naibii de bun la scris, pentru ca nu sunt. Totusi, uneori reusesc sa ma minunez de cutiile craniene extrem de goale a unor persoane ce isi asuma titulaturi pompoase, gen „Media Account Manager” si care dau frau liber unor gandiri imbecile cel putin. Se intampla ca in timpul liber pe care il am, sa ma mai ocup de blogul de companie al unui magazin online, sa mai am in administare cateva pagini de Facebook, deci nu sunt cel mai prost ever in ceea ce tine de zona online. Nu am studii in domeniu, dar uneori, doar o gandire sanatoasa si logica e indeajuns.

UntitledAstazi, am primit un comentariu pe blogul de companie pe care-l administrez si 50% mi-a inseninat ziua, 50% m-a intristat. Comentariul il puteti vizualiza in captura alaturata.

Din toata chestia asta pot deduce ca sunt doua variante ce pot explica respectivul comentariu:

 

  1. Tantea e indeajuns de dum-dum, incat sa nu aiba habar in a face o selectie de bloguri sau site-uri care sa se preteze la astfel de cereri. Eu, ca detinator a unui blog de companie, de ce sa promovez vreodata ceva ce nu tine de domeniul meu de activitate, sau ceva ce eu nu vand?! De ce as promova vreodata o alta firma pe blogul meu de companie? E posibil ca aceasta gandire sa-i fie straina doamnei/domnisoarei cu titulatura de Media Account Manager.
  2. Exista evident si posibilitatea ca piata blogurilor de companie din Romania sa fie atat de varza, incat astfel de oferte sa fi fost acceptate de unii sau altii, iar in cazul asta nu pot sa-i reprosez respectivei faptul ca a incercat.

In final nu pot decat sa ma mir, sa ridic din sprancene, iar vocea interioara sa-mi spuna „Razi tu, razi, dar habar nu ai cati bani castiga ea!”

PS. Din motive evidente au blurat zonele ce pot ajuta la identificarea respectivei persoane.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *